بازار مبلمان در مسیر رشد؛ چشم‌انداز روشن برای سال‌های آینده

تولیدکنندگان مبلمان و خرده‌فروشان با عبور از عدم قطعیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا و سازگاری با افزایش تقاضا برای خرید آنلاین و مبلمان اداری خانگی، به دنبال سال‌هایی آسان و موفق هستند. با وجود چالش‌های اقتصادی و سیاسی، اگر این شرکت‌ها روندها را حفظ کنند، سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ می‌توانند به سال‌های خوب و پربازدهی تبدیل شوند.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر بازار مبلمان در مسیر رشد؛ چشم‌انداز روشن برای سال‌های آینده

به گزارش خبر پایگاه اطلاع رسانی سپهر، تولیدکنندگان مبلمان و خرده‌فروشان با عبور از عدم قطعیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا و سازگاری با افزایش تقاضا برای خرید آنلاین و مبلمان اداری خانگی، به دنبال سال‌هایی آسان و موفق هستند. با وجود چالش‌های اقتصادی و سیاسی، اگر این شرکت‌ها روندها را حفظ کنند، سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ می‌توانند به سال‌های خوب و پربازدهی تبدیل شوند.

به‌طور کل، بازار مبلمان در حال حاضر به نظر بازاری جذاب و پرپتانسیل می‌آید. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که بازار جهانی مبلمان از ۵۴۱.۵۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ به حدود ۷۸۰.۴۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۳۰ افزایش خواهد یافت. این رشد به‌ویژه ناشی از علاقه روزافزون به نوسازی خانه و استفاده از مبلمان برای ایجاد حس آرامش در محیط زندگی است.

روندهای برتر در صنعت مبلمان

ادامه فروش آنلاین مبلمان

از آنجایی که رشد خرید آنلاین در بازار مبلمان ناشی از همه‌گیری بود، مشتریان (به‌ویژه نسل‌های جوان‌تر ) با راحتی خرید آنلاین راحت شده‌اند. این یک محرک موثر برای رشد برای تولیدکنندگان و خرده‌فروشان خاص است زیرا آنها می‌توانند در مقایسه با فروشگاه‌ها به حجم بسیار بالاتری از مشتریان در مخاطبان هدف خود دست یابند.

مبلمان پایدار آینده است

در حال حاضر آگاهی بسیار بیشتری از آسیب عادات خرید ما به محیط زیست وجود دارد و لذا مصرف کنندگان به سمت تجارت پایدار حرکت می کنند که فعالانه برای حفظ محیط زیست برای نسل های آینده تلاش می کند. بزرگترین روند در مبلمان پایدار استفاده از «چوب اصلاح شده» است. این شامل استفاده مجدد و بازیافت چوب برای ایجاد قطعات جدید مبلمان به جای تامین چوب جدید است. همچنین حرکتی به سمت انواع چوب‌هایی وجود دارد که برای تهیه چوب های جدید مانند اقاقیا و بامبو پایدارتر هستند.

بازاریابی مبلمان از طریق فروش اجتماعی

رسانه های اجتماعی یک پلتفرم بازاریابی موثر برای ایجاد نقاط تماس با مشتری هستند، زیرا میلیون‌ها نفر در هر روز حداقل یک پلتفرم رسانه اجتماعی را بررسی می‌کنند. علاوه بر این، پلتفرم های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و پینترست مبتنی بر بصری هستند. یک تصویر زیبایی شناختی از یک مبلمان می‌تواند چشم مشتریان بالقوه را به خود جلب کند. در دنیای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار است و می‌توان از این طریق با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کرد و در نتیجه فرصتی برای دستیابی به مشتریان بیشتر تبدیل آنها به خریدار دارید.

تصویر محصول CGI

اینکه یک مبلمان در خانه مشتری چگونه به نظر می رسد همیشه یکی از عوامل اصلی خرید در هنگام خرید مبلمان خواهد بود. مشتریان به جای اینکه تصور کنند که آیا یک قطعه بر اساس توضیحات و تصویر مناسب است یا خیر، می‌توانند با تصاویر محصول CGI ببینند که در خانه خود چه شکلی است. این نوع تصویر را می‌توان روی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند برای پیش‌نمایش واقعی محصول قرار داد.

ساخت مبلمان بر اساس سفارشی خریدار

پیش از این تولیدکنندگان مبلمان عمدتاً در پشت صحنه فعالیت می کردند و محصولات خود را از طریق توزیع کنندگان و خرده فروشان به بازار عرضه می‌کردند. بسیاری ارزش حذف واسطه و معامله مستقیم با خریداران را می‌دانند. این در بخش تجاری و برای مبلمان سفارشی به خوبی کار می‌کند زیرا تولید کنندگان می‌توانند محصولات را مطابق با سفارش تولید کنند و روند تقاضا و عرضه را ساده تر کند.

مبلمان فراگیر

در تلاش برای اطمینان از اینکه مبلمان نیازهای همه مصرف کنندگان را برآورده می کند، تولید کنندگان مبلمان قطعاتی را می‌سازند که با اندازه ها و انواع بدنه متفاوت باشد. این فناوری برای قرار دادن اندازه‌های بدنه بزرگ‌تر در ابعاد و وزن، چه در طراحی مبلمان اداری ارگونومیک و چه مبلمان خانگی دنج، در دسترس است. به عنوان مثال، در حالی که اکثر صندلی های اداری فقط تا ۳۰۰ پوند وزن دارند، صندلی های چاقی می‌توانند تا ۶۰۰ پوند را تحمل کنند.

مبلمان هوشمند

یکی دیگر از محصولات نوآوری که تولیدکنندگان مبلمان در حال بررسی هستند، مبلمان هوشمند است. اینها قطعاتی هستند که با قابلیت‌هایی مانند شارژ دستگاه‌های تلفن همراه، مرور اینترنت و گوش دادن به اخبار یا رادیو به شبکه خانه هوشمند متصل می‌شوند. در دنیای دیجیتالی شده، این امر مبلمان چند منظوره را به سطح جدیدی می‌برد.

مدل سازمانی

با دستیار روابط عمومی صاحب رسانه شوید
سازمان بورس و اوراق بهادار

سازمان بورس و اوراق بهادار

مرجع اخبار موثق در بازارسرمایه

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

رپورتاژ آگهی تسمینو

تسمینو

تِسمینو، پلتفرم تخصصی رپورتاژ آگهی، تولید محتوا و سفارش بک لینک

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

روابط عمومی ایران صدا

روابط عمومی ایران صدا

آرشیو تمامی برنامه های شبکه های رادیویی صدای جمهوری اسلامی ایران

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

تامین سرمایه نوین

تامین سرمایه نوین

نخستین بانک سرمایه گذاری ایران

شرکت ملی گاز

شرکت ملی گاز

https://nigc.ir

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

سازمان جهادکشاورزی

سازمان جهادکشاورزی

جهادکشاورزی استان فارس

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی

دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتی

حمایت همگانی از مدافعان سلامت

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

نیروی دریایی ارتش

نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

توسعه یکپارچه و هماهنگ طرح منظومه های روستایی در کشور

اداره کل حفاظت محیط زیست

اداره کل حفاظت محیط زیست

حفاظت از اکوسیستم های طبیعی کشور

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

ایجاد زیرساخت و ارائه خدمات فرودگاهی و ناوبری هوایی ایمن، کارآمد و اقتصادی در کشور

اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری

اداره میراث فرهنگی و گردشگری

توسعه گردشگری مبتنی بر شرایط فرهنگی و تاریخی کشور

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

شرکت برق منطقه ای

شرکت برق منطقه ای

اجرای پروژه بهینه سازی برای بهبود و افزایش قابلیت اطمینان تبادل انرژی

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

سازمان صدا و سیما

سازمان صدا و سیما

تولیدات رسانه ملی در استان ها

فولاد اقلید پارس

فولاد اقلید پارس

پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید پارس

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

بزرگترین تولید کننده فرآورده های سنگ آهن در غرب کشور

موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

ارائه خدمات نوین بانکی در راستای حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی بنگاه‌ها

مدل اقتصادی

پروفایل خبریت را راه بنداز
امیرحسین باقری

امیرحسین باقری

مشاور و مدرس بورس

حسین براتی

حسین براتی

پژوهشگر مسائل اجتماعی و حقوقی

پایگاه آموزشی احمد باقری

پایگاه آموزشی احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمدرضا سعیدی

محمدرضا سعیدی

پژوهشگر و فعال حوزه اجتماعی و فرهنگی

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

مهدیه کردی

مهدیه کردی

فعال رسانه ای در حوزه بازارسرمایه

میلاد شادانی

میلاد شادانی

مشاور و کوچینگ رشد فردی و سازمانی

مهدی بیرانوند

مهدی بیرانوند

نویسنده، پژوهشگر، شاعر، روزنامه نگار

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

سهیل فرخی

سهیل فرخی

فعال حوزه سلامت، ورزش و انفورماتیک

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما