دانشگاه سئوی ایران با تجربه آموزش به بیش از 400 سازمان، صاحبان کسب و کار و مدیران تولید محتوا و با تمرکز به آموزش و مشاوره و اجرای پروژه ها در کنار بزرگترین برندهای حال حاضر حوزه های صنعتی، سیمان و ساختمانی، نفت، گاز و پتروشیمی، حمل و نقل، مالی و سرمایه گذاری، انرژی، انفورماتیک و صاحبان کسب و کارهای خرد و خانگی تجربه همکاری داشته و توانسته است براساس نیاز سازمان های مورد هدف دانش و مهارت لازم را جهت اجرای برنامه های آموزشی در اختیار مجموعه ها و مدیران قرار دهد.

جهت معرفی برخی از سازمان های مورد قرارداد آموزشی لطفا کلیک کنید

فراگیری مهارت‌ها و تکنیک‌هایی شامل تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی سئو، تولید محتوا، لینک سازی، سئو تکنیکال و کار با ابزارها به تکامل می‌رسد.

اهمیت دوره سئو در دانشگاه سئوی ایران:

گاها یادگیری سئو فرآیندی دشوار و زمان‌بر است! ولی دانشگاه سئوی ایران در 16 ساعت که به دو بخش 8 ساعت دوره تولید محتوا (بازریابی محتوا) و 8 ساعت انتشار اصولی محتوا(سئوی محتوا) و در طی 90 روز که در 3 گام در سه ماه فرآیند آموزشی و پس از آن مشاوره و اجرای پروژه های محتواسازی تا دیده شدن آن در موتورهای جستجو را در کنار شما ارائه خدمات می کند.

Search Engine Optimization ( بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو)

با ورود الگوریتم‌های جدید و تغییرات در رتبه‌بندی نتایج؛ تجربه کاربری به یک فاکتور مهم در سئو تبدیل شده است و گوگل تلاش می‌کند تا سایت‌هایی را در رتبه‌های بالا قرار دهد که محتوای آنها برای کاربران رضایت بخش است.

برای کسب موفقیت در سئو باید بیش از هر چیز به رضایت کاربر توجه کنیم. رضایت کاربر از محتوای شما به عوامل متعددی بستگی دارد.

ادبیات شما، کیفیت محتوا و اطلاعات ارائه شده، نحوه نمایش و ارائه محتوا، سرعت سایت، نمایش صحیح در موبایل، پاسخ‌گویی به سوالات کاربران و بسیاری موارد دیگر بر رضایت کاربران تاثیر گذار هستند.

برخی از مهمترین نکات در بازاریابی محتوا و سئو داخلی که باید در نظر بگیریم عبارتند از:

  • شناخت دقیق از مخاطب و هدف او هنگام جستجو
  • درک سفر مشتری و میزان آمادگی او برای انتخاب و خرید هنگام جستجو
  • پاسخ‌گویی به سوالات اساسی و مهم کاربر
  • نگارش محتوای عمیق و کاربردی و پرهیز از نگاه سطحی و کلی گویی
  • پیاده‌سازی مدل پیلار کلاستر و ایجاد ارتباط معنایی میان صفحات سایت
  • بازبینی و بهینه سازی مستمر محتوا متناسب با داده‌های آماری و تحلیلی از رفتار کاربر
  • توزیع محتوا در سایر مجراهای ارتباطی مانند شبکه‌های اجتماعی و ایمیل
  • شخصی‌سازی محتوا متناسب با پرسونا و ادبیات مخاطب
  • انتشار تحقیقات و تجربیات شخصی که در هیچ کجای اینترنت نمونه‌ای از آن نیست
  • به کارگیری فرمت‌های متنوع مانند تصویر، ویدیو و اینفوگرافی در تولید محتوا و انتقال پیام به مخاطب
  • توجه به تجربه کاربر هنگام مطالعه و رعایت موارد نگارشی و استانداردهای بصری در ارائه محتوا
  • انتخاب عنوان و توضیحات مناسب برای نمایش در نتایج جستجو
  • لینک‌سازی داخلی میان صفحات مرتبط و ارائه مسیر درست به کاربر برای ادامه مطالعه

سرفصل مهمترین مطالب در دوره های سئو در دانشگاه سئوی ایران:

  • مفاهیم و اصول پایه سئو
  • شناخت الگوریتم‌های گوگل
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • طراحی ساختار کلی سایت
  • بهینه‌سازی صفحات سایت
  • طراحی تجربه کاربر گوگل
  • لینک‌سازی داخلی اصولی
  • سئو تکنیکال و مباحث فنی
  • سئو خارجی و بک‌لینک‌سازی
  • برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی

گوگل را در 30 روز در اختیار بگیرید

با ما در لحظه در تماس باشید 09126944966