رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران تاکید کرد؛

آرامش مردم، فراتر از سودآوری؛ رسالت ملی بیمه ایران در پویش «ایران برای ایران»

خط اقتصاد - رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران با تأکید بر اولویت آرامش مردم بر سودآوری اظهار داشت: بیمه ایران، یک بنگاه اقتصادی است و سودآوری بخشی از ذات فعالیت آن محسوب می‌شود اما برند این شرکت بر پایه ارائه خدمات بی‌نظیر به مردم و توجه ویژه به تأمین آرامش جامعه، به‌ویژه در شرایط دشوار شکل گرفته و استوار است.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر آرامش مردم، فراتر از سودآوری؛ رسالت ملی بیمه ایران در پویش «ایران برای ایران»

به گزارش خط اقتصاد ، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در نشست مجازی با مدیران شعب استانی این شرکت به تشریح ضرورت و اهداف ارائه پوشش خطر جنگ پرداخت و گفت: در پی حوادث اخیر و تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان در خردادماه سال جاری و نظر به خسارات جانی و مالی وارد آمده به جمعی از هم‌میهنان، بیمه ایران با هدف حمایت از جامعه و پایداری خدمات، امکان اضافه نمودن پوشش خطر جنگ را برای بیمه‌نامه‌های خود فراهم کرد.

وی افزود: طرح ایران برای ایران در قالب برنامه مسئولیت اجتماعی بزرگترین و معتبرترین شرکت بیمه‌ای کشور اجرا شد. این طرح فرصتی استثنایی را در اختیار شهروندان قرار داد تا از پوشش بیمه‌ای خطر جنگ بهره‌مند شوند؛ اقدامی که در سطح بین المللی نیز حرکتی غیر متعارف و کم سابقه به شمار می‌آید.

جباری در این خصوص تأکید کرد: بیمه ایران به‌عنوان تنها شرکت بیمه‌ای دولتی، تعهد دارد تحت هر شرایطی، پایداری و استمرار خدمات گسترده بیمه‌ای خود را برای تأمین آرامش خاطر آحاد جامعه حفظ کند.

آرامش و اطمینان محصول صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با اشاره به فلسفه وجودی پویش ایران برای ایران، تصریح کرد: بیمه ایران با درک دقیق از شرایط حساس کنونی، این پویش را آغاز کرده است. آرامش و اطمینان، محصول اصلی نعت بیمه است و این صنعت موظف است در مواقع بحرانی، حضوری فعال و دلسوزانه داشته باشد.

وی اظهار داشت: پوشش بیمه‌ای خطر جنگ برای منازل مسکونی و خودرو، بدون رویکردی سوداگرانه طراحی شده است و ما به صورت جدی معتقدیم که مهم‌ترین بخش برندسازی بیمه ایران، ایجاد آرامش برای مردم است و این امر، اولویت اصلی ما به شمار می‌آید. مدیرعامل بیمه ایران خاطرنشان کرد: پویش ایران برای ایران که از طریق شبکه گسترده نمایندگی ها و شعب بیمه ایران در سراسر کشور قابل دسترسی است؛ در شرایط دشوار اقتصادی بر تسهیل‌گری تمرکز دارد؛ از این رو تلاش کردیم تا با ارائه تخفیف‌های ویژه، پوشش بیمه‌ای خطر جنگ را در اختیار هم وطنان قرار دهیم.

اولویت بیمه ایران؛ مشتری‌مداری و بهره‌گیری از ظرفیت شبکه نمایندگی

جباری در بخش دیگری از سخنان خود به رویکرد جدید مدیریتی بیمه ایران پرداخت و گفت: در حال حاضر شرکت سهامی بیمه ایران در ارتباط با شبکه نمایندگان با دو شاخصه مهم افزایش انگیزه همکاران در شبکه نمایندگی و استقبال مشتریان و بیمه گزاران با تمرکز بر تنوع بخشی به خدمات بیمه ایران روبرو است.مدیرعامل بیمه ایران افزود: نگاه بیمه ایران در دوره جدید مدیریتی بر مشتری‌مداری با تکیه بر گسترش شبکه بازاریابی و بهره‌گیری از دانش روز استوار است. شبکه نمایندگی‌های بیمه ایران در سراسر کشور نیز ظرفیتی بی‌نظیر برای خدمت‌رسانی به مردم محسوب می‌شود و باید به‌درستی از آن در مسیر برندسازی و تثبیت جایگاه این شرکت در صنعت بیمه استفاده کرد.جباری تاکید کرد: تبلیغات در هر استان باید متناسب با ویژگی‌های فرهنگی، اقتصادی و البته همخوان با سیاست‌های کلان تبلیغاتی بیمه ایران باشد و پویش ایران برای ایران نیز می‌تواند مبنای پایش عملکرد شعب در استان‌ها قرار گیرد.

رقابت سالم و تفویض اختیار به شعب و نمایندگان

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به ماهیت رقابتی صنعت بیمه، اظهار داشت: ساختار صنعت بیمه ذاتاً رقابتی است و شرکت‌های بخش خصوصی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های خود، برای دستیابی به سهم بیشتری از بازار تلاش می‌کنند. در این میان، گاهی نیز شاهد بروز رقابت‌های ناسالم هستیم. با این حال، باید توجه داشت که برای تحقق رقابت مؤثر و هدفمند در صنعت بیمه، تهیه یک نسخه استانی ضروری است؛ به‌گونه‌ای که هر استان بتواند با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و شرایط خاص خود از ظرفیت‌های موجود برای افزایش سهم بازار بهره‌برداری کند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان سخنان خود بر اهمیت ارتقای تعلق خاطر نمایندگان به بیمه ایران تأکید کرد و گفت: تعلق خاطر نمایندگان به بیمه ایران باید بیش از گذشته رخ دهد و در این زمینه لازم است امکانات و اختیارات بیشتری به شعب و نمایندگی‌ها تفویض شود تا شاهد افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی در تمامی سطوح باشیم.

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

پایگاه آموزشی احمد باقری

پایگاه آموزشی احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

پایگاه تخصصی تحلیلی سرمایه نگر

پایگاه تخصصی تحلیلی سرمایه نگر

سرمایه نگر پایگاه مستقل تحلیل و آموزش بازارسرمایه

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه های گزارش خبر

تیم خبری گزارش خبر

پایگاه خبری گفتمان فارس

پایگاه خبری گفتمان فارس

با مدیریت خبری عباس ستایش گو

پایگاه اطلاع رسانی مشارکت

پایگاه اطلاع رسانی مشارکت

اجلاس ملی مشارکت در ساخت

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

بزرگترین تولید کننده فرآورده های سنگ آهن در غرب کشور

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

پایگاه خبری گفتمان یزد

پایگاه خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

پایگاه اطلاع رسانی معدن پیشرو

پایگاه اطلاع رسانی معدن پیشرو

پایگاه رسمی اخبار معادن و صنایع معدنی

پایگاه خبری تصمیم 24

پایگاه خبری تصمیم 24

پایگاه رسمی اخبار و رویدادهای ملی و بین المللی تصمیم24

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

رسانه تخصصی نهضت ملی مسکن

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

شبکه اطلاع رسانی و مرجع اخبار دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی اعتلای نهادهای مردمی

پایگاه اطلاع رسانی اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

سهیل فرخی

سهیل فرخی

فعال حوزه سلامت، ورزش و انفورماتیک

امیرحسین باقری

امیرحسین باقری

مشاور و مدرس بورس

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد