با دانشگاه سئوی ایران همراه باشید؛

قرار گرفتن محتوای سایت در صفحه اول گوگل از شعار تا واقعیت

نمایش در صفحه اول گوگل آرزوی هر وبمستری است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، چرا که با این کار احتمال فروش محصولات و خدمات به طور موثری افزایش می یابد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر قرار گرفتن محتوای سایت در صفحه اول گوگل از شعار تا واقعیت

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، نمایش در صفحه اول گوگل آرزوی مدیران کسب و کارها و تولید محتوا است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، چرا که با این کار احتمال فروش محصولات و خدمات به طور موثری افزایش می یابد.

آیا به راستی صفحه اول گوگل تضمینی وجود دارد و یا نه؟!

صفحه اول گوگل تضمینی؛ شعاری است که امروزه بعضی از شرکت ها با استفاده از عدم آگاهی کاربران اینترنت از آن سود می جویند!

حقیقت این است به هیچ عنوان تا قبل از بررسی و آنالیز یک سایت و شناسایی رقبا و تحقیق کلمه کلیدی مورد نظر نمی توان اظهار نظر قطعی نمود. از طرفی شاید بتوان گفت بعد از یک بررسی ابتدایی به علت عدم وجود رقبای سایت مورد نظر، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چنان کار محالی نیز نباشد! با انتخاب عبارتی خاص و عناوینی کم کاربرد، آوردن سایت به صقحه اول، بسیار آسان و راحتی می باشد و این کار حتی به صورت ارگانیک و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

نمایش در صفحه اول گوگل آرزوی هر وبمستری است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، چرا که با این کار احتمال فروش محصولات و خدمات به طور موثری افزایش می یابد.

آوردن سایت به صفحه اول گوگل کار ساده ای نیست و از بین هزاران سایت فقط یک سایت می تواند جایگاه اول را انتخاب کند، اما مطمئناً قرار گرفتن در صفحه اول گوگل شانسی نیست!

صفحه اول گوگل تضمینی موقعی محقق خواهد شد که متخصص سئو پس از رعایت تمامی فاکتورهای اصلی سئو و بهینه سازی سایت و شناخت الگوریتم های روز گوگل و انجام فعالیت های گسترده در بخش داخلی و خارجی سایت بتواند یک سایت را در صفحه اول گوگل به نمایش درآورد. پس انجام مخصوصاً سئوی بیرونی سایت و ارتقای جایگاه سایت زمان بر به هیچ عنوان هیچ کدام از تکنیک های سئو زودبازده نیست و دست یافتن به جایگاه اول و ارتقای سطح سایت هر روز سخت تر از روز قبل می شود.

به این نکته را توجه فرمایید:

هیچگاه نمی توان عدد ثابت و زمان مشخص برای سئوی سایت در نظر گرفت زیرا به خیلی عوامل بستگی دارد و نمی توان برای همه سایت ها یک نسخه واحد پیچید چرا که :

  • باید قدرت فعلی سایت بررسی شود.
  • رقبای سایت را باید در نظر گرفت.
  • نوع سایت و تعداد کلمات کلیدی باید بررسی شود.
  • چه مقدار فاکتورهای سئو و با چه کیفیتی انجام شده است؟
  • کلمات کلیدی و رقابت آنها بررسی شود.
  • سابقه سایت بررسی شود.

در سطوح پیشرفته و سئوی حرفه ای نمی توان امور سئو را در قالب پکیج، عدد و زمان مشخص خلاصه نمود و پکیج بندی سئو تنها زمانی مناسب است که موارد پایه و کارهای مرتبط با سئوی داخلی سایت SEO on-page باشد و در قالب یک لیست مشخص دقیقاً موراد آن ذکر شده باشد.

با توجه سرعت روند توسعه وب تنها توصیه ما به دارندگان صاحبان صنایع واصناف کشور این است که سریع تر از دیگران نسبت به ورد به فضای مجازی اقدام نمایند تا در مقایسه با دیگران با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن بهترین جایگاه وب را کسب نمایند.

دانشگاه سئوی ایران بعنوان یک مجموعه دانش محور، ضمن آموزش و مشاوره در امور سئو( بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو)،

تمامی پروژه های سئوی وبسایت کسب و کارتان را اجرا می کند.

با ما در تماس باشید. 09126944966

::

مطالب مرتبط

مدل سازمانی

با دستیار روابط عمومی صاحب رسانه شوید
سازمان بورس و اوراق بهادار

سازمان بورس و اوراق بهادار

مرجع اخبار موثق در بازارسرمایه

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

رپورتاژ آگهی تسمینو

تسمینو

تِسمینو، پلتفرم تخصصی رپورتاژ آگهی، تولید محتوا و سفارش بک لینک

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

روابط عمومی ایران صدا

روابط عمومی ایران صدا

آرشیو تمامی برنامه های شبکه های رادیویی صدای جمهوری اسلامی ایران

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

تامین سرمایه نوین

تامین سرمایه نوین

نخستین بانک سرمایه گذاری ایران

شرکت ملی گاز

شرکت ملی گاز

https://nigc.ir

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

سازمان جهادکشاورزی

سازمان جهادکشاورزی

جهادکشاورزی استان فارس

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی

دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتی

حمایت همگانی از مدافعان سلامت

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

نیروی دریایی ارتش

نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

توسعه یکپارچه و هماهنگ طرح منظومه های روستایی در کشور

اداره کل حفاظت محیط زیست

اداره کل حفاظت محیط زیست

حفاظت از اکوسیستم های طبیعی کشور

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

ایجاد زیرساخت و ارائه خدمات فرودگاهی و ناوبری هوایی ایمن، کارآمد و اقتصادی در کشور

اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری

اداره میراث فرهنگی و گردشگری

توسعه گردشگری مبتنی بر شرایط فرهنگی و تاریخی کشور

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

شرکت برق منطقه ای

شرکت برق منطقه ای

اجرای پروژه بهینه سازی برای بهبود و افزایش قابلیت اطمینان تبادل انرژی

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

سازمان صدا و سیما

سازمان صدا و سیما

تولیدات رسانه ملی در استان ها

فولاد اقلید پارس

فولاد اقلید پارس

پروژه آهن اسفنجی فولاد اقلید پارس

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

توسعه معدنی و صنعتی صبانور

بزرگترین تولید کننده فرآورده های سنگ آهن در غرب کشور

موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

ارائه خدمات نوین بانکی در راستای حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی بنگاه‌ها

مدل اقتصادی

پروفایل خبریت را راه بنداز
امیرحسین باقری

امیرحسین باقری

مشاور و مدرس بورس

حسین براتی

حسین براتی

پژوهشگر مسائل اجتماعی و حقوقی

پایگاه آموزشی احمد باقری

پایگاه آموزشی احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمدرضا سعیدی

محمدرضا سعیدی

پژوهشگر و فعال حوزه اجتماعی و فرهنگی

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

مهدیه کردی

مهدیه کردی

فعال رسانه ای در حوزه بازارسرمایه

میلاد شادانی

میلاد شادانی

مشاور و کوچینگ رشد فردی و سازمانی

مهدی بیرانوند

مهدی بیرانوند

نویسنده، پژوهشگر، شاعر، روزنامه نگار

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

سهیل فرخی

سهیل فرخی

فعال حوزه سلامت، ورزش و انفورماتیک

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما