با دانشگاه سئوی ایران همراه باشید؛

قرار گرفتن محتوای سایت در صفحه اول گوگل از شعار تا واقعیت

نمایش در صفحه اول گوگل آرزوی هر وبمستری است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، چرا که با این کار احتمال فروش محصولات و خدمات به طور موثری افزایش می یابد.
اشتراک گذاری:
لینک کوتاه
تصویر قرار گرفتن محتوای سایت در صفحه اول گوگل از شعار تا واقعیت

به گزارش خبرنگاران گروه علم و فناوری گزارش خبر، نمایش در صفحه اول گوگل آرزوی مدیران کسب و کارها و تولید محتوا است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، چرا که با این کار احتمال فروش محصولات و خدمات به طور موثری افزایش می یابد.

آیا به راستی صفحه اول گوگل تضمینی وجود دارد و یا نه؟!

صفحه اول گوگل تضمینی؛ شعاری است که امروزه بعضی از شرکت ها با استفاده از عدم آگاهی کاربران اینترنت از آن سود می جویند!

حقیقت این است به هیچ عنوان تا قبل از بررسی و آنالیز یک سایت و شناسایی رقبا و تحقیق کلمه کلیدی مورد نظر نمی توان اظهار نظر قطعی نمود. از طرفی شاید بتوان گفت بعد از یک بررسی ابتدایی به علت عدم وجود رقبای سایت مورد نظر، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل چنان کار محالی نیز نباشد! با انتخاب عبارتی خاص و عناوینی کم کاربرد، آوردن سایت به صقحه اول، بسیار آسان و راحتی می باشد و این کار حتی به صورت ارگانیک و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

نمایش در صفحه اول گوگل آرزوی هر وبمستری است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، چرا که با این کار احتمال فروش محصولات و خدمات به طور موثری افزایش می یابد.

آوردن سایت به صفحه اول گوگل کار ساده ای نیست و از بین هزاران سایت فقط یک سایت می تواند جایگاه اول را انتخاب کند، اما مطمئناً قرار گرفتن در صفحه اول گوگل شانسی نیست!

صفحه اول گوگل تضمینی موقعی محقق خواهد شد که متخصص سئو پس از رعایت تمامی فاکتورهای اصلی سئو و بهینه سازی سایت و شناخت الگوریتم های روز گوگل و انجام فعالیت های گسترده در بخش داخلی و خارجی سایت بتواند یک سایت را در صفحه اول گوگل به نمایش درآورد. پس انجام مخصوصاً سئوی بیرونی سایت و ارتقای جایگاه سایت زمان بر به هیچ عنوان هیچ کدام از تکنیک های سئو زودبازده نیست و دست یافتن به جایگاه اول و ارتقای سطح سایت هر روز سخت تر از روز قبل می شود.

به این نکته را توجه فرمایید:

هیچگاه نمی توان عدد ثابت و زمان مشخص برای سئوی سایت در نظر گرفت زیرا به خیلی عوامل بستگی دارد و نمی توان برای همه سایت ها یک نسخه واحد پیچید چرا که :

  • باید قدرت فعلی سایت بررسی شود.
  • رقبای سایت را باید در نظر گرفت.
  • نوع سایت و تعداد کلمات کلیدی باید بررسی شود.
  • چه مقدار فاکتورهای سئو و با چه کیفیتی انجام شده است؟
  • کلمات کلیدی و رقابت آنها بررسی شود.
  • سابقه سایت بررسی شود.

در سطوح پیشرفته و سئوی حرفه ای نمی توان امور سئو را در قالب پکیج، عدد و زمان مشخص خلاصه نمود و پکیج بندی سئو تنها زمانی مناسب است که موارد پایه و کارهای مرتبط با سئوی داخلی سایت SEO on-page باشد و در قالب یک لیست مشخص دقیقاً موراد آن ذکر شده باشد.

با توجه سرعت روند توسعه وب تنها توصیه ما به دارندگان صاحبان صنایع واصناف کشور این است که سریع تر از دیگران نسبت به ورد به فضای مجازی اقدام نمایند تا در مقایسه با دیگران با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن بهترین جایگاه وب را کسب نمایند.

دانشگاه سئوی ایران بعنوان یک مجموعه دانش محور، ضمن آموزش و مشاوره در امور سئو( بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو)،

تمامی پروژه های سئوی وبسایت کسب و کارتان را اجرا می کند.

با ما در تماس باشید. 09126944966

پروفایل خبری کسب و کارهای منتخب

بارسانه های گزارش خبر

با رسانه ها

تیم خبری گزارش خبر

گروه حفاظتی پاس

روابط عمومی گروه پاس

تیم تامین حفاظت سازمان ها و اشخاص

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

برترین شرکت سرمایه گذاری تخصصی معدن و صنایع معدنی

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

گروه پیشرانان پیشرفت ایران

بزرگترین پروژه های صنعتی کشور

دبستان پسرانه غیردولتی نهال اندیشه

دبستان نهال اندیشه

آموزش و تربیت علمی و کاربردی دانش آموزان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

آهن و فولاد غدیر ایرانیان

تامین آهن اسفنجی تولیدکنندگان فولاد در کشور

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آکادمی تخصصی حسابداری بهشتی

آموزش تخصصی دوره های حسابداری

شرکت تجلی معادن و فلزات

تجلی توسعه معادن و فلزات

نخستین شرکت پروژه محور در بازارسرمایه

رپورتاژ آگهی تریبون

تریبون

انتشار گسترده محتوا در رسانه گزارش خبر

مجله خبری گفتمان یزد

مجله خبری گفتمان یزد

رسانه تخصصی رصد اخبار در استان یزد

روابط عمومی بانک آینده

روابط عمومی بانک آینده

بانک پیشرو در اقتصاد کشور

گروه سرمایه گذاری غدیر

گروه سرمایه گذاری غدیر

بزرگترین هلدینگ چندرشته ای در بازارسرمایه

پایگاه خبری گفتگوی خبری صنایع معدنی

گفتگوی خبری صنایع معدنی

پایگاه رسمی اخبار معادن و مواد معدنی

سرآمد نوین

سرآمد نوین

پیشرو در نرم افزار های تخصص مالی بورس

وکیل اول

وکیل اول

پروانه وکالت ۲۵۸۰۱ کانون وکلای مرکز

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

تأمین مالی در چهارچوب تسهیلات قرض الحسنه

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

پایگاه خبری نهضت ملی مسکن

رسانه تخصصی نهضت ملی مسکن

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

صنایع معدنی نوظهور کویر بافق

اشتغال‌زایی پایدار، ارزش آفرینی مواد معدنی و تأمین مواد اولیه صنعت فولاد کشور

دانشگاه سئوی ایران

دانشگاه سئوی ایران

مشاوره، آموزش و مدیریت پروژه های سئو در ایران

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی دریا و نفت

شبکه اطلاع رسانی و مرجع اخبار دریا و نفت

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلا

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت اعتلای نهادهای مردمی

جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی

پروفایل خبری خبرنگاران منتخب

زهره کرمعلی

زهره کرمعلی

فعال حوزه ارتباطات و روابط عمومی

احمد باقری

احمد باقری

مدرس و مشاور حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

میلاد فرخ پور

میلاد فرخ پور

فعال حوزه انفورماتیک

عباس ستایش گو

عباس ستایش گو

فعال و مشاوره خبری سازمان ها در سطح کشور

صدیقه طباطبایی

صدیقه طباطبایی

خبرنگار تحلیلی گزارش خبر

مهدی آشتیانی فرد

مهدی آشتیانی فرد

خبرنگار اختصاصی خبرگزاری گزارش خبر

محمد تقی ناصریراد

محمد ناصریراد

فعال رسانه، مستندساز و منتقدِ سینما

وحید حاج سعیدی

وحید حاج سعیدی

فعال رسانه ای در استان گلستان

نورالله رنجبر

نورالله رنجبر

مدیر و مشاور روابط عمومی در امور هنری

ناهید مظفری

ناهید مظفری

مشاور رسانه ای در استان یزد

محمود صابری زاده

محمود صابری زاده

مدیر و مشاور تولید محتوا برای سازمان ها